Yükleniyor GameCIH 3.0.0 3
İndirme işlemi başlamazsa, buraya tıklayın
Arşivi dosyayla birlikte açarken, bir parola girmeniz istenecektir: apkshki
Kategori: Araçlar
Boyut: 0.5 MB
Güncellenmiş: 02.06.2021
Geliştirici: GameCIH
Eklendi Denis Rubinov
Versiyon: 3.0.0
Boyut: 0.5 MB
Güncellenmiş: 02.06.2021
Geliştirici: GameCIH
Kategori: Araçlar
Kurulum
Arşivi dosyayla birlikte açarken, bir parola girmeniz istenecektir
- XAPK kurulum uygulamasını indirin, örn, APKPure veya File Manager .
- İndirilen XAPK kurulum uygulamasını açın ve indirilen XAPK dosyasını bulun.
- XAPK dosyasını yüklemek için uygulamadaki talimatları izleyin.
- Bilinmeyen kaynaklardan yüklemeye izin verin: Tarayıcınız veya dosya yöneticiniz için 'Ayarlar' > 'Güvenlik' (veya 'Biyogüvenlik ve Güvenlik') > 'Bilinmeyen kaynaklar' veya 'Bilinmeyen kaynaklardan yükle' seçeneğini etkinleştirin. Daha yeni akıllı telefon modellerinde, tek bir dosya yüklendiğinde izin istenir ve gereksiz adımların gerçekleştirilmesine gerek yoktur..
- Ekrandaki talimatları izleyerek APK dosyasını yükleyin.
- Bilinmeyen kaynaklardan yükleme iznini devre dışı bırakarak güvenlik ayarlarını geri yükleyin.
Yorumlar GameCIH
Arkadaslar bu programı acarken ayarlar>uygulamalar>gelistirmeden usb hata ayıklamasını secin ve acın programı.Inotia 3 icin kullanacaksanız oyun hack programını farkediyor ve oyunu acmıyor
Cok iyi calisiyor defender2 de 612 levelim 999985648 param var
to say please wait wtf
Please wait dio kaliyor ne yapmm lzm superuser de var lg optimus one kullaniyorum bi yardim etseniz
Arkadaslar bende samsung galaxy S var bende root hatası aliyorum bi cozumu varmı ?
Ise yariyor Edit: ilk basta sorunsuzdu ama artik acmaya calistigimda please wait diyor
Beyler program düne kadar güzel çalışıyordu Ancak bugün girdiğimde please wait yazıyor ve telefonu dolduruyor. Aynı hatayi alan varmı? (T20)
Arkadaslar acılmıodu telefonu rootladım acıldı ama inotia3 e girerken oyun bunu tespit edio nasıl gircem yakalaoadan
Arkadaşlar Afedersiniz ama böyle saçma bişey görmedim rootlu telefonumda please wait yazısında kalıyor sonra telefonu kitliyor çözümleriniz varsa buraya yazarsanız sevinirim
Arkadaşlar telefonu root ladim fakat please wait de kaliyor bekliyorum telefonum donuyor telefon markasi galaxy w . Simdiden tessekkur ederim . Yardimlarinizi bekliyorum